The best available hotels & places to stay near Bolognano

November 29, 2022 Elouise Mccaul

Discover the best hotels in Bolognano, Province of Pescara, Abruzzo including B&B La Cascata, B&B La Casetta, La Maison de Martine, Il LUPONE, La Cisterna di Bolognano.
Things to do in Bolognano

1. B&B La Cascata

Viale dei Colli 65, 65020, Bolognano Italy
Excellent
73%
Good
27%
Satisfactory
0%
Poor
0%
Terrible
0%
Overall Ratings

4.5 based on 11 reviews

B&B La Cascata

See why so many travelers make B&B La Cascata their guest house of choice when visiting Bolognano. Providing an ideal mix of value, comfort and convenience, it offers an array of amenities designed for travelers like you. Guest rooms offer amenities such as air conditioning, and guests can go online with free wifi offered by the guest house. B&B La Cascata features baggage storage, to help make your stay more enjoyable. If you are driving to B&B La Cascata, there is free public parking available nearby. If you’re looking for things to do, you can check out Centro Storico di Bolognano (0.2 mi), Chiesa di Sant'Antonio Abate (0.1 mi), or Chiesa di Santa Maria Entroterra (0.2 mi), which are popular attractions amongst tourists, and they are all within walking distance. At B&B La Cascata, your comfort and satisfaction come first, and they look forward to welcoming you to Bolognano.

A superior B&B in a beautiful part of Abruzzo

Reviewed By Nando T

We were looking for a reasonably priced hotel in this general area to serve as a base from which to visit famyly and friends during a recent trip in Italy. In La Cascata we found a near perfect solution. Great price, excellent free breakfast, sparkling cleanliness and very friendly (and elegant) owner-hostess. A must repeat if in the area again.

2. B&B La Casetta

Piazza XX Settembre 18, 65020, Bolognano Italy
Excellent
100%
Good
0%
Satisfactory
0%
Poor
0%
Terrible
0%
Overall Ratings

5 based on 4 reviews

B&B La Casetta

Perfetto!!

Reviewed By minas0phie

Io e mio marito abbiamo soggiornato in questo b&b per una notte per poi recarci l'indomani a Salle per fare il bunjee jumping (15 minuti di macchina). Appena arrivati ci ha accolto la proprietaria che è di una gentilezza unica. Il b&b è carinissimo, appena entrati nella struttura si trova un'area comune con i tavoli fuori, il barbeque e il forno pizza. Molto pulito e ordinato. Appena entrati nella casa, c'è una cucina in comune con gli altri soggiornanti, molto pulita e con tutte le comodità (macchinetta del caffè,moka, pentole, padelle e accessori per cucinare). La camera invece è molto carina, essenziale, ordinata e soprattutto pulita. Il bagno è in camera con tutto il necessario (shampoo,bagnoschiuma e phon). La colazione è abbondante con diverse pietanze (brioches, yogurt, latte, crostate, pane, nutella e tanto altro). Insomma è stato un bel soggiorno. Consigliatissimo.

3. La Maison de Martine

Via di Sopra, 18, 65020, Bolognano Italy
Excellent
0%
Good
50%
Satisfactory
0%
Poor
50%
Terrible
0%
Overall Ratings

3 based on 2 reviews

La Maison de Martine

Non male

Reviewed By 140gianlucal

Piccolo b & b all interno del paese di bolognano ( deserto sia di sera che di giorno) La struttura ha una bella vista sulla vallata rilassante. Le camere sono semplici ma con tutto quello che serve. Riguardo al proprietario si è dimostrato sempre disponibile a qualsiasi nostra richiesta. Persona semplice educata a cui piace tenere rapporto col cliente. Lontano una 20 mim dalla partenza delle escursioni

4. Il LUPONE

Localita Buraccio 19 piano terra, 57036, Bolognano Italy
Il LUPONE

5. La Cisterna di Bolognano

Via Neviera 27, 65020, Bolognano Italy
Excellent
0%
Good
0%
Satisfactory
0%
Poor
50%
Terrible
50%
Overall Ratings

1.5 based on 2 reviews

Una delusione indescrivibile

Reviewed By GiuseppeL1705

Fatti tanti km per vedere queste Cisterne di Bologanno (PE) Abruzzo tanto pubblicizzate.. ma chiuse da luglio 2018 per una frana.. posto in abbandono totale..la gente del posto splendida, Antonello gentilissimo e cordiale.. peccate far morire così un.posto splendido.. che pessima questa Italia..

ThingsTodoPost © 2018 - 2024 All rights reserved.